Geneya tembang dolanan kudu dilestarekake?

geneya tembang dolanan kudu dilestarekake?

Jawaban dari pertanyaan “Geneya tembang dolanan kudu dilestarekake yaiku, amergo tembang dolanan nduweni nilai–nilai luhur kabudayan bangsa Indonesia, utamane kabudayan Jawa.”

Mari kita simak pembahasan berikut:
Tembang dolanan yaiku salah sijine tembang sing lumrahe ditembangake bocah-bocah nalika dolanan.
Terjemahan: Tembang dolanan adalah salah satu lagu yang dinyanyikan anak-anak di dalam suatu permainan tertentu.

Jenis-jenis Tembang Dolanan:
1. Tembang dolanan gagrag lawas, yaitu tembang dolanan yang tidak diketahui nama pengarangnya dan bersifat klasik, sehingga makna lagunya sulit ditebak. Beberapa contohnya: Pendhisil, Wajibe Dadi Murid, Jaranan, dan Lir-Ilir.
2. Tembang dolanan gagrag anyar, yaitu tembang dolanan model baru dengan makna yang mudah dipahami dan identitas pengarang yang diketahui. Beberapa contohnya: Gugur Gunung karya Ki Narto Sabdo, Solo Berseri dan Mas Sopir karya Ki Anom Suroto, dan Wonogiri Sukses karya Sarwanto, S. Kar.

Dengan demikian, Tembang dolanan harus dilestarikan dikarenakan di dalam tembang dolanan terdapat nilai–nilai luhur kebudayaan bangsa Indonesia, terutama kebudayaan Jawa. Selain itu, tembang dolanan juga mengandung nilai-nilai spiritual untuk anak-anak zaman sekarang.

Jadi jawaban dari pertanyaan “Geneya tembang dolanan kudu dilestarekake yaiku, amergo tembang dolanan nduweni nilai–nilai luhur kabudayan bangsa Indonesia, utamane kabudayan Jawa.”

Semoga membantu yaa:)